Dostava in vračila

O dostavi

Pošiljke dostavljamo samo znotraj Slovenije. Trudimo se, da so dostavljene kar najhitreje, navadno pa v 24 do 72 urah po oddaji naročila, v primeru, da je izdelek na voljo. Dostavo izvaja Pošta Slovenije. Prosimo vas, da plačilo poravnate v primernem času, drugače se lahko dostava takoj podaljša za nekaj dni.

Možnosti dostave

Po oddaji naročila Pošti Slovenije vas bo ta tudi obveščala o prihodu vaše pošiljke. Čas in naslov pošiljke je možno naknadno spreminjati, pošiljke pa so lahko dostavljene tudi v poslovalnice Pošte Slovenije.

Cenik dostave

Za vsa naročila pod vrednostjo 50,00 € se obračuna dostava v višini 2,50 €, razen v primeru posebnih promocij.

Za vsa naročila nad vrednostjo 50,00 € je dostava brezplačna.

Neuspešne dostave

V primeru neuspele dostave se bo naročilo vrnilo nazaj v naše skladišče in naročilo bomo stornirali. V primeru stornacije je potrebna ponovna oddaja naročila na naši spletni strani.

 

Vračila in menjave

Zamenjava izdelkov v primeru nakupa napačne velikosti

Izdelke je možno zamenjati v roku 14 dni od prejetja pošiljke. Kupec nase prevzema morebitne stroške poštnine in/ali pakiranja, ki bi pri tem nastali. SloSA pri tem ni odgovoren za varno dostavo pošiljke nazaj v skladišče.

V vsakem primeru morajo biti izdelki vrnjeni nepoškodovani in v istem stanju, kot ob nakupu. Izdelki ne smejo imeti sledi uporabe ali drugih poškodb in manjkati ne sme biti noben od posameznih delov izdelka. V primeru, da imajo izdelki etikete ali druge označbe, te ne smejo biti strgane ali odrezane. Po prejemu jih kupec lahko pomeri, vendar z njimi ne sme opraviti nobenega treninga. Če je le možno, naj bo izdelek vrnjen tudi v originalnem pakiranju.

SloSA ni odgovoren za izgubo izdelkov med postopkom vračila, zato vam svetujemo, da izberete dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljkam ali službo, ki omogoča zavarovanje blaga v primeru izgube ali poškodovanja.

Po prejetju in natančnem pregledu vrnjenega blaga, vam bomo poslali e-poštno sporočilo s potrditvijo prevzema in vas obvestili o nadaljnjem postopku menjave. Postopek bomo poskušali opraviti kar najhitreje, vendar lahko vseeno traja 1-2 delovna tedna.

Prosimo, da nam v primeru dodatnih vprašanj ali nejasnosti ter v primeru, da imate odprta vprašanja glede izbire primernih velikosti, pišete na info@slosa.si.

Naslov za vračila in zamenjave blaga

Prosimo, da vračila pošljete na naslov:

Spletna trgovina Tadej Kovačič, s.p.
Gotska ulica 6
1000 Ljubljana
Slovenija

Preklic naročil in vračilo izdelkov brez menjave

Naročilo lahko do pošiljanja prekličete, če nam pišete na e-poštni naslov info@slosa.si in navedite številko naročila. Po prejemu vašega sporočila vam bomo potrdili preklic naročila in uredili vračilo denarja, v kolikor bo plačilo že izvedeno.

V primeru preklica naročila po tem, ko je blago že odposlano, je kupec odgovoren za varno vračilo izdelkov na naslov skladišča, ki mora biti izvedeno najkasneje v roku 14 dni po prejemu pošiljke.

V vsakem primeru morajo biti izdelki vrnjeni nepoškodovani in v istem stanju, kot ob nakupu. Izdelki ne smejo imeti sledi uporabe ali drugih poškodb in manjkati ne sme biti noben od posameznih delov izdelka. Po prejemu jih kupec lahko pomeri, vendar z njimi ne sme opraviti nobenega treninga. Če je le možno, naj bo izdelek vrnjen tudi v originalnem pakiranju.

SloSA ni odgovoren za izgubo izdelkov med postopkom vračila, zato vam svetujemo, da izberete dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljkam ali službo, ki omogoča zavarovanje blaga v primeru izgube ali poškodovanja.

Prosimo, da nam v primeru dodatnih vprašanj ali nejasnosti ter v primeru, da imate odprta vprašanja glede izbire primernih velikosti, pišete na info@slosa.si.

Poškodovano in nepopolno blago

V primeru prejetja poškodovanega ali nepopolnega izdelka, ga prosimo takoj fotografiraje in nas kontaktirajte za postopek vračila ali zamenjave na e-poštni naslov info@slosa.si. V obvestilo o poškodovanem blagu prosimo dodajte številko vašega naročila.